Wednesday, September 20, 2006

Ensamhet

Happ, denna dag har vart så oerhört jobbig. Varför? Jag visste inte riktigt. Jag tror att det är för att jag känner mig så ensam. Inte när det gäller vänner, där har jag många i. Nej, jag menar kärleken.

Det var så oerhört länge sen nu man fick känna dendär härliga kännslan att gilla nån och känna det tillbaka. Jag vill kunna vara ihop med en tjej och sitta hemma och kolla på dåliga amerikanska TV program samtidigt som man ligger under en filt. Det var en sån härlig kännsla

Men jag vågar inte göra nått åt saken, jag är trött på att bli förnekad eller dumpad. Jag orkar inte känna det mera. Men vad finns det att göra åt saken? Jag anser mig inte snygg, inte så värst smart eller ha en bra personlighet. Sen på det har jag bara en hand. Det är ju nästan lika bra att bara ge upp.

1 comment:

Anonymous said...

Att ge upp är det sämsra man kan göra. Då förlorar du över du över depressionen.
Det finns ingen som är snyggast, alla är snygga på sitt sätt.