Monday, July 28, 2008

Länge sedan

Shit, här var det långe sedan man skrev.
Fast jag har haft mina skäl då, inte hänt så mycket faktist. Jag har varit på några konsärer (Dropkick ägde), haft några småjobb, köpt nytt grafikkort, men mestadels har jag bara suttit och glott hela dagarna.
Det finns inte så mycket att göra när ens kompisar jobbar eller studerar (Dennis har därimot varit lika uttråkad som jag, så vi har hittat på saker att göra då och då) och man själv söker oändligt med jobb (nja, dom som verkar intressanta) för att inte får ett enda svar. Ens exsistens blir som ett fängelse där man inte kan unna sig något för att man inte har en fast inkomst.

Aja, hur som helst hade jag tänkt mig att faktist uppdatera min blogg när det händer något i framtiden.

Shit, kom att tänka på att jag inte träffat flertalet av mina kompisar på månader. Skulle vara kul att se vad dom gör nu...

Aja, ses någon dag senare ^^

1 comment:

Nyllet said...

Vi gör vårt bästa för att släpa med dig på saker, men du har ju aldrig mobilen på... :/