Friday, October 17, 2008

Crap

Har glömt att skriva i bloggen och visa för alla att jag lever.
Och det gör jag väll. Om man kan kalla en massa serietittande och dagdrömmar att leva.

Är bara så jävla trött just nu.
Trött på att jag inte kan få ett jobb.
Trött för jag vet inte vad jag vill göra med mitt liv.
Trött på att inte ha en direkt hobby
Trött på allt faktist.

Fast man kanske ska se saker lite positivt.
Jag fyller ju faktist 20 om 4 dagar (troligen högst 3 när ni läser detta). Fast även där har jag ju inget planerat precis. Blir väl som vanligt en hemmakväll.

Hatar att vara arbetslös, det är ju inte bättre att vi har en lågkonjunktur som gör att det är svårare att få jobb och en arbetsledare som inte kan prata med mig förens i november.

Hoppas jag inte låter allt för emo, skulle avsky det.
Btw, om ni ser mig med en emofrisyr eller något annat tecken på pussyfication så skjut mig.

Aja, dags att gå tillbaka till sesong 2 av "How i met your mother", riktigt bra serie.

2 comments:

Nfreak said...

Det är fortfarande 4 dagar!

Sluta tänka på allt negativt så mycket, jag tror fan man måste lura ut dig lite grann.
Aja, How I met Your Mother ja, den borde man börja se.

Nyllet said...

Jepp, fortfarande 4 dagar.

Lyssna på Dennis, och se det positiva i livet också. Det finns sånt också, faktiskt. Och som Dennis säger så borde du hänga med ut mer.

Varje tisdag har vi tisdagshäng på någon pub i stan, typ Wirströms. Nästa tisdag är det ju din födelsedag, så häng med och bli firad och bjuden på öl :)