Monday, May 14, 2007

Burninating money

Wow, pengarna bara rinner iväg. Gotland tar en massa pengar, skivorna tar en massa pengar, andra grejer tar en massa pengar.

Den här veckan ska jag på skiva imorgon som kapten krok (heh heh) och bara det kostar, sen ska jag betala en middag på 250 kr imorgon. På torsdag ska jag handla kostym och på fredag ska jag till sjätte tunnat och äta middag. Senare på lördagen ska jag och fira en kompis som fyller 20 år ute i jag vet inte vart och måste fixa en dräkt till det. Sen så ska man ha utspring och sånt bajs. Allt verkar bara speeda iväg nu.

Men om man ska kolla på annat så har jag upptäckt att jag har en ganska bred musiksmak. Jag kan byta från sabaton till Jonny Cash. Påtal om den mannen så har han gjort en låt jag gillar speciellt "God´s gonna cut you down"

Well you may throw your rock and hide your hand
Workin' in the dark against your fellow man
But as sure as God made black and white
What's done in the dark will be brought to the light
You can run on for a long time
Run on for a long time
Run on for a long time
Sooner or later God'll cut you down
Sooner or later God'll cut you down
Må han vila i frid
Hoppas ingen tar illa upp nu för jag sa så

2 comments:

Em-Man said...

"Hoppas ingen tar illa upp nu för jag sa så"

Jag tar illa upp, DU BÖR DÖ!
*sarkasm*

Nico said...

Du är inte den enda som inte kommer ha en endaste penning kvar efter denhär helgen :P