Wednesday, February 28, 2007

Kärlekskalas

Happ, så är man tillbaka från vårt kickass fest vi hade. För dom som inte vet kan jag ju berätta.

Allt började med att man sitter i lugnet hemma och spelar spel då Martin ringer och säger att vi måste träffas och prata om att ha ett kärlekskalas för att fira att Nylin och Stordal blev 36 (eller 19 respektive 17). Och när dom ringer är det viktigt eftersom dom ALDRIG ringer. Så vi snackade ihop oss och det blev bestämt att ni skulle ha ett kalas.... nästra dag. Lite panikartat blev det med det ordnade sig.
Hjälpte martin med att få nyckeln till kvartersgården. Trode att det skulle vara skitjobbigt med bokning och sånt men det visade sig vara jävla enkelt. Hon som hade nyckeln öppnade, undrade vart vi bodde, sa snabbt reglerna, sa till oss att sätta på elementen och voila så var allt löst. Och sen blev det fest. Det var kul med mycket alcohol.
En massa roliga människor var där som Nyllet, Stordal, Åkesson, Mercha, Ludde, Emilia, Gråsvärds Johan, jag och min nära vän absintfen. Mycket roligt var det med spontana, nakna snöbadningar (lär dig Emilia att inte utmana en silver på något komplett dumt när han är full), dansande och torrhumpande.

Huvudvärken imorse var inte så skön därimot. Eller städandet. Men festen vägde endå mera så jag var glad ^^.

2 comments:

Nyllet said...

...och Åkesson rullade i sina egna vomeringar. Det är viktigt att få med. Nästa gång borde ni för övrigt väcka mig när ni ska springa nakna i snön. Jag gjorde det ju bara en endaste gång, och då var vi ganska nyktra.

Ludde said...

Ja. Det var en jäkel till fest. Hänger du med på uppföljaren?