Thursday, March 22, 2007

Listan

Ja eftersom alla andra skaffar en så måste ju jag faktist också göra en.

TIO FÖRSTA:
Första bästa kompis: En kille vid namn Oskar när jag var 4 år. Är fortfarande en ganska bra vänn med han
Första bil: En blå monstertruck med huggtänder. Den åt upp minna actionmans för att sedan dö av mig.
Första kärlek: En tjej vid namn Linn. Hon var ganska hemsk och gjorde så att jag försökte ignorera bort Nylin och Martin. Det var mera hemskt.
Första husdjur: En ökenråtta vid namn Hobbe som jag ärligt talat misskötte.
Första semestern: Till kreta med min familj när jag var dryga två år.
Första jobb: I en färgbutik där jag drack kaffe och lyfte brädor. Mannligt
Första köpta skiva: Jag tror att det var Coca Carola
Första riktiga kärlek: Sofia. Vi var ihop i nio månader och sedan gjorde hon slut på våran niomånadersdag. Tragiskt men ibland suger livet.
Första piercing: Inte min grej. Ska skaffa en tatuering när jag bara kommit på ett bra motiv som har betydelse för mig.
Första konsert: Ironmaiden i globen. Astüfft

NIO SISTA:
Sista alkoholdrycken: På kärlekskalaset.
Sista bilfärd: Skjuts till skolan med farsan.
Sista filmen du såg: The grudge.
Sista ringda telefonsamtal: Hem för att säga att jag var påväg hem.
Sista bubbelbadet: Eum... när jag var 5?
Sista spelade cd: Kärlekskalaset tror jag.
Sista kyss: 8 månader sedan.
Sista gången du grät: Några veckor sen
Sista måltiden: 12 pankakor och 2 glas mjölk

ÅTTA HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat en av dina bästa kompisar?: Ja, Sofia då hon var min kompis.
Blivit arresterad? : Nej, men stoppad några gånger.
Blivit kär vid första ögonkastet?: Nej
Varit på tv? : Japp, haft tre program endast om mig... och min arm.
Fått ditt hjärta krossat?: Ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det? : Nej
Haft ett one night stand? Japp
Busringt till nån? Japp, flera gånger

SJU SAKER DU HAR PÅ DIG:
1:Underkläder
2:Pjamasbyxor
3:Svart t-shirt
4:Hörlurar
5:Svarta strumpor
6:Mitt hår?
7: Eum... den andra strumpan.

SEX SAKER DU HAR GJORT IDAG:
Haft redovisning om kurdernas kamp för ett fritt land.
Ätit lunch
Tränat axlar och vader.
Pratar med dennis om varför jag inte kunde prata med han när jag satt och sket innan FOB
Sett vänner och Joey
Hjälpt att toapappra en bil.

FEM FAVORIT SAKER (UTAN INBÖRDES ORDNING):
1: Att hjälpa andra
2: Träna
3: Att äta
4: Nörda mig (lajv, lan osv)
5: Bara sitta och vila

FYRA PERSONER DU KAN BERÄTTA ALLT FÖR:
1: Nyllet
2: Mamma och Pappa
3: Emma
4: Gud

TRE VAL:
Svart eller vit? Vitt
Sommar eller vinter? Sommar, lätt.
Choklad eller chips? Inget, jag är nyttig

TVÅ SAKER DU VILL GÖRA INNAN DU DÖR:
1. Göra någon slags militärutbildning.
2. Skaffa familj och få barnbarn.

3 comments:

Nyllet said...

Det är sällan jag hamnar på samma lista som Gud.

Och jag visste faktiskt inte att det varit tre program om dig, jag kände bara till Ramp.

Anonymous said...

Är det inte smidigare att skaffa barn innan du skaffar barnbarn?

Nyllet said...

Vad snackar du om? Barn är jobbiga, men med barnbarn så är det ju någon annans ansvar. Du ska bara vara en förstående släkting och bjuda på glass.